2011. augusztus 24., szerda

Black Tide - Post Mortem

megjelenés éve:2011
tracklist:
1. Ashes (feat. Matthew Tuck from Bullet For My Valentine)
2. Bury Me
3. Let It Out
4. Honest Eyes
5. That Fire
6. Fight Til' The Bitter End
7. Take It Easy
8. Lost In The Sound
9. Walking Dead Man
10. Into The Sky
11. Alone (Bonus Track)
12. Give Hope (Bonus Track)


myspace: http://www.myspace.com/blacktide
Black Tide - Post Mortem (töltsd le)


Itt is van. Megjelenet a 2004-ben alakult floridai Black Tide második nagylemeze, aminek címe; Post Mortem. Az előzetes információkkal ellentétben a korong nem hat számot, hanem pont ennek a dupláját tartalmazza, persze a bónuszokkal együtt. A srácok az albumról úgy nyilatkoztak, hogy sokkal jobb, erőteljesebb karcosabb és modernebb anyagot készítenek, mint a Road Warrior. Sajnos sikerült nekik. Szomorúan konstatálom, hogy a dögös, klasszikus, fiatalos heavy metal-t felváltotta a modern metalcore.

A jelentős stílus változást talán 2010-ben a Bullet for My Valentine és az Escape the Fate társaságában eltöltőtt turnézás idézhette elő. A feltételezésemhez megerősítésként szolgál az album első száma, melyet az együttes Matthew Tuck (BFMV) segítségével írt meg. Hangsúlyozni szeretném, hogy se ez a dal se a többi nem hagy kivetnivalót maga után. Mindössze az én meglátásom, hogy az előző album sokkal ötletesebb eredetibb és egyedibb volt. A mostanival viszont kicsit beálltak a sorba. Ha tovább haladunk a második helyen a Burry Me-t találjuk. A szám eszméletlen jóra sikerült, lendület, erő, technika minden meg van benne. De, ismét jön a kérdés ; ilyen húzó track-et miért kellett már 2010-ben kiadni?! Arról nem is beszélve, hogy mellé csapták a másik energiabombát a Honest Eyes-t. Ha még ez se lett volna elég figyelemfelkeltő, 2011 májusában kijött a Walking Dead Man, júniusban pedig a That Fire. Tulajdonképpen ezek a számok képezik a törzsét a Post Mortem-nek. A többi szám általában lassú, melodikus hangzású, de mint azt már említettem egy rossz szavam se lehet a kivitelezésre. A bónuszok viszont ismételten életerősebbre sikeredtek és ha így hallgatjuk a lemezt igencsak pozitív irányba borul a mérce. Szóval nincs itt nagy gond csak a régi Black Tide közelebb állt az én ízlésemhez.10/7






live


live


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése